ikizannesi33 galiba bizde normalmi bu durum bnde anlamadimki herksinki kıpır kıpır bu zamanlar ama bizde olmuyor öyle doktorum geçen pazartesi normal sıkıntı yok dedi ama bnm hep içimde bı huzursuzluk oluo bazen hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum sizde bı gidin bakalım ne diyecek doktorunuz 😕🤷