Dilan08 Merhaba arkadaşlar günaydın herkese. .Vücudumun her yerinde kırmızı nokta gibi lekeler cıktı ve aşırı derece de kaşınıyor doktor hamilelikten olmadığını alerjik olduğunu söyledi. .Ben de eczaneden krem aldım aşırı derece de kaşıntısı var ve bu kızarıklıklar bir anda kabarıyor öyle kaşınıyor uyku falan kalmadı bende krem de bepanthol den krem aldım ama dediğim gibi o da ise yaramıyor benimle aynı durumu yaşayan var mı ben bunu nasıl geçirebilirim yardım edin nolursunuz😔😔30 haftalık hamileyim ve kaşıntıdan ağlıyorum artık nolur 😔
melis3 Dilan08 Benim de bir arkadasimin basina geldi malesef zor bir durum, gebelikte olabiliyormus. Dogurduktan sonra gecti, kasinma onleyici haplar var doktoruna sor hamilelikte alinabiliyorsa ise yarayabilir ve bence soguk dus.
Aslitokbas1 Yediğin bir şey dokundu demek ki kantron yağı bulabilirsen sürsene ya da zeytin yağı belki bir nebze azalır 🥺
Dilan08 Aslitokbas1 Evakurylenko alerjik gebelikle ilgili bir problem yok dedi ama cildiyeden ilaç alabilirsin dedi ben veremem dedi özeller da dahil olmak üzere hangi hastaneyi arasam randevu bulamıyorum ağlıyorum artık acısından çok kötü biseymis
Evakurylenko Alerjik diyip alerji ilacı vermedi mi doktor? Ben 5 aydır alerji hapı kullanıyorum doktora sor istersen çekilecek gibi değil ki o kaşıntılar. Çok geçmiş olsun.
Dilan08 melis3 ellerim kasimaktan kanıycak artik o kadar kotu oldu ki kaşımasam duramıyorum ne kadar kötü biseymis