_Merius_ Aslında belki de bizim hikayemiz yeni başlıyor yani kucağına evladını alan her annenin hikayesi yani gerçek hikayesi bebeğinin kokusunu duyduğu gün başlıyor. 11 mart da silik bir çizgiyle başlayan hamilelik sürecim 29 ekim de bebegimi kucağıma almamla son buldu. Hamileliğim süresince bu platformda çok güldüm çok eğlendim çok kızdım çok üzüldüm çok dua ettim bazen çok fevri çıkışlarım oldu bazen yanına gidip omuz omuza ağlamak istedim burada okuduğum hikayelerin sahipleriyle öyle böyle derken 9 ay bitti ve minik prensesim yanım da uyuyor. Ben doğum anında yaşadıklarımı yazacak çok ekstra bisey yaşamadım spinal anestezi ile sezeryan doğum sürekli sohbet modundaydik doktorumla ve hemşirelerle. Ekstra belirtmem gereken hususlar eğer spinal olacaksanız çıkınca çok titreyebilirsiniz sakın korkmayın derin derin nefes alın çok iyi geliyor ben hızla ayaklanıp kızımın yanında olmak istiyordum o yüzden kalkabilirsin dedikleri an kalktım sürekli yürüyüş yaptım gaz çıkarma sürecim o yüzden çok hızlı oldu izin verdikleri an sürekli su içtim bol bol sıvı tüketin süt konusunda rahat davranın paniklersek daha zor geliyormuş süt doğru bol bol gülümseyin bence bebeklerimiz o enerjiyi çok hissediyor çok keyifli bir gece geçirdik biz eşim ablam kızım ve ben 🧡 izin verdikleri an kahve tüketmeye başlayın çünkü spinal de baş ağrısı oluyor tek çözüm kafein bende 4. Gün başladı baş ağrısı şimdi her sabah gözümü actigim gibi 1 bardak nescafe içiyorum o zaman baş ağrısı hiç olmuyor ayaklarda ki ödem Ultrasupersonik benim ayaklarım sanırım hamilelikte bu kadar şişmemişti ama 1. Hafta bugün doldu ve bi tık inmeye başladı 3 hafta içinde normale dönecekmiş Ben yaşadığım hicbir sancıyı acıyı ağrıyı önemsemiyorum içim hep kıpır kıpır kızıma baktıkça onun kokusunu duydukça şükrediyorum sizde tadını çıkarın lohusalık duygusal gelgitleri olsa da çok güzel bir süreç canınız çektiği an ağlayın canınız çektiği an gülün hiç sıkmayın kendinizi allah bebeklerimize sağlıklı hayırlı ve uzun ömürler versin ve allah isteyen herkese bu güzel duyguyu nasip etsin 🧡🙏🧡
Myisland _Merius_ 🤲🤲🤲 amin inşallah. Sende evladına hayırlı sağlıkla büyüt Inşallah. Hayırlı evlat olsun. Analı babalı büyütsün Rabbim