Ben 13+2 günlük hamileyim.Şu toxpazlamayı duyunca çok takıntılı biri oldum.Doktorum hiç birşey dememişti hepsini İnternetten okudum ettim.Ne doğru düzgün sebze yiyebiliyorum nede et.Hatta pazara bile gitmeyi istemiyorum sebzelere dokunduğum için.Ben köy yerinde büyüdüm hem toprak hemde hayvanlarla iç içeydim aslinda hatta küçükken kedileri kucağımda gezdirirdim şuanda eşim umreye gittiğinden köyde ailemde kalmak zorundayım ve evin önünde hiç kedi eksik olmaz. Kapıdan çıktığım an kapının önünde oluyor haliyle onun temas ettiği yere basmak zorunda kalıyorum ama kesinlikle ellemiyorum kediyi.İster istemez korkuyorum kedilerden bu paraziti kapar miyim diye içim hiç hiç rahat degil malesef 😔😔😔