As1iokay Kızlarrrrrr hastane için serbet ikramlık yapan oldumu aranızda cok mu lazım bsey kararsz kaldm bi yanım yap diyor bi yanımm aman salla diyor 🙄😁 İlk bebegim aslında istiyorum ama karar veremedim
online_mom As1iokay özel hastanelerde genelde veriyorlar.bi sürahide.sorabılırsın hastanene.ben ablama ve bi arkdsıma yapmıstım bide hastaneden verdiler çünkü
Akademisyenanne As1iokay aktarda tablet olarak satiliyormus. Alacagim bir adet. Masa suslemesinde guzel duruyor. İcmek isteyen olursa da icer. Benim hayatta icebilecegim birsey degil o serbet😅
As1iokay online_mom türkiye hastanesinde yapıcam dogum Allah izin verirse oda özel ama yokmuş orda ne serbet ne süsleme
miine Ikramliklar yapılabilir ama lohusa şerbeti bilemedim şimdi 🤗 bnde sade hoş masa hazirlamayi istiyorum nasipse inşallah ❣😍
online_mom As1iokay çok gereklimi bilmem ama yapıyolar genelde adet diye.ama yapmazsanda kimse yadırgamaz diye düşünüyorum 🌸
As1iokay [silindi] kötü seyler dusunmek istemiyorum ama hamileliğin psikolojisinden galiba şimdi hazırlık yapcm dogumum kotu gecerse Allah korusun küvezlik bi durumu olursa bunlarda geliyor aklıma 🙈
[silindi] As1iokay allah korusun düşünme öle şeyler ya da dillendirme kötüyü niye çağırıyorsun zaten hep olmadık şeyler düşünüyoruz🤦🏼♀️ Benim de aklıma getirdin bak 😅
Gmzli21 As1iokay aynen icimde kalmaz diyosan bence yapma bunlar son zamn modalari zaten. Farkettim de hep biz ugrasiyoruz hersey icin kafa yoruyoruz aslinda tam tersi olmasi gerekmez mi hamililegimiz boyunca vede dogumdan sonra hastanede herkesi her zaman biz mi düsünecez gelenler kurabiyesi serbet dogal üzüm sulari bilmem neler getirseler fena mi olur en cok bizim ihtiyacimiz var böyle ince düsünen insanlar cok olsun etrafimizda insallah ne diyim☺️
Gmzli21 Bende 32 deyim rabbim saglikla vaktinde kucagimiza almayi nasip etsin. Bende hic öyle düsünnemistim simdi birden aklima geldi bugun itibariyle devletin sagladigi gebe okuluna basladim cünkü sanirim ordan etkilendim😁😀 ama öyle yani millet merakli gibi gelmeyi hastane odasini tiklim tiklim doldurmayi biliyor yedirip icirip göndericez birde oldu onlar utansin bos gelmesin kimse biz kendimizi yormayalim kendi gücümüzü enerjimizi birtek kendimize harcayalim🌼💗
As1iokay Gmzli21 amin cümlemiz saglıkla sıhatle kucaklasın inşallah yavrularımızı Nerde o anlayış insanlarda hamileyken kaç kilo aldı catladımı onun dedikodusu sonra kilo verdimi cocuk kç kilo sezeryanmı normal mi süt var mı bunlar ilgilendiriyor onları 😁😅