Melek010203 Kızlar iyi geceler ben bugün tam 22 haftalık oldum ama bebeğimin tekmelerini çok hissetmiyorum böyle çok hafif kalp atışı gibi normal mi?
Sghslove Melek010203 yeni yeni başlıyor canım biraz daha sabret 28den sonra saymaya başlayacaksın bebek hareketlerini. Sen yine de doktoruna hareketlerini nasıl ne sıklıkla hissettiğini Ara sıra bildir benim doktorum ve ebem kendileri sordular hep
Mervee58 Melek010203 bende 1 gün boyunca hissetmedim korkum sağlık ocağına gidecektim ki şükür akşama doğru hissettim 24. Haftadan sonra daha belirgin oluyormuş
Iremgokce Melek010203 ben 32 oldum hala gümbür gümbür değil canım bende benim kızım haza hanımefendi diye takılıyorum artık doktoruma sordum bütün bebeklerin haraketleri farklıdır dedi