Pinars adaşız bu arada ya ben olsam direk kavga cıkartırım doğumda kavga olmuyor demek dumura ugruyoruz sesim filan giderdi benimde herhalde bu ebelere psikoterapi uygulanmalı bence ne bu ebelerden çektiğimiz ya kimin hikayesini okusam EBELER EBELER 😂 hay sizin diyeceğim güldüreyim biraz 😄😄😄