Sisi shinemom aynen canim hamile kalmadan once hep erkek isterdim ama hamile kaldiktan sonra sagligi yerinde olsun benim olsun da kiz erkek farketmez diyorum 😍
Sisi shinemom insallah canim hepimizin saglikli guzel bebisleri olur insallah. Seneye bu zamanlar burdan yazariz uyumuo emmiyo diye belki🤣
shinemom Bahar46 Sisi Ayseguldnzmstk SevimnurBaaran Ayse13 Melike2305 Esesli Kızlar sorun yok kese gözüktü ve sağlıklı dedi😍 1-2 haftaya kalp atışlarını görcez hepinize cokk teşekkür ederiimmm
Bahar46 shinemom ya bende çok merak ediyorum benim beta 27 Şubat yani adetimden 2 gün önce 152 2 Mart 421 6 Mart 4786 oldu acaba erkek olabilir mi çook merak ediyorum😂
Bahar46 shinemom ya erkek kız hiç önemli değil sağlıklı olsunda ben yükselince ikizim acaba dedim dün tek kese gördük geriye bir erkek olma ihtimali kaldı kızdan yana gönlümde Yani Bi tık daha çok istiyorum☺
shinemom Bahar46 bende kızım olsun istiyorum eşim erkek😂😂 ben kızım diye seviyorum o oğlum ne yapcaz bilmiyorum daha cok var öğrenmeye😂 sen çin takvimine baktınmıı
Bahar46 shinemom ya pek güvenmiyorum ona o yüzdn bakmadım sen baktın mı☺ Ya bizdede aynı eşim oğlum diyor ben kızım Hayılısı olsun sağlıklı olsunlarda inşallah☺
Bahar46 shinemom baktım benimde kız çıktı 😂😂 ya benim de hislerim kızdan yana eğer hissettiğim doğru çıkarsa kızımız olacak ama benim beta birden fırladı yükseldi baya baktım erkek çocukta aniden yükselir yazıyor çoğu yerde de 😂
Bahar46 shinemom ya bide benim anlamadığım 21 yaşında olup Şubat ayında hamile kalan herkesin kızı olacak Çin takvimine göre 😂😂😂