shinemom Merhabalar 4 kat artış olan varmı? Benim 3 martta yaptıgım beta hcg testınde 22ydi sonuç bugün 866 sizce sorun varmı? Daha önce düşük yaşadım betam yükselmediği için çok korkuyorum yardımcı olur musunuz?😭
DilekAkkayaYksel shinemom hayir kotu susunme sakin cogul gebeliklerde fazla artis oluyo bildigim kadariyla iki gun arayla mi yaptirdin
Esesli shinemom 48-72 saat arayla iki katına çıkar derler. Bu açıklamaya göre normal görünüyor. Ama doktor daha iyisini bilir
SevimnurBaaran shinemom ben ilk yaptığımda 77 çıkmıştı 3 gün sonra tekrar kan testi yaptırdığımda 396 olmuştu bence artışın gayet normal korkma zaten herkeste aynı olmuyor değer artışı 😊
shinemom DilekAkkayaYksel bir hafta arayla yaptım 7 günde 22den 866yaa cıktı sağol canm korkuyorum işte aynı şeyleri daha önce yaşadığım için. Doktordayım suan bekliyorum sıramo😑
uras shinemom benimde üç gün önce 10,6 cikti adet gunumde dün 92,6 cikti benim ki de azmi acaba 😞 iki kat artış olmuş dedi doktor ama yarin yine kan istedi bakalim hayırlısı.sizinki de normal bence
Kekmez shinemom canım benim korkma ben ilk yapmıştım adet günüme 3 gün vardı 1300lerde çıktı 2 gün sonra 4600 oldu sonra normale döndü şuan 21+6 dayım gayette iyiyim çok şükür Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Babies16 shinemom illa duzenli artmiyorki en az 2 kat artyorsa yeterli bence.benimde cok hizli artmisti suanki gebeligimde.25 le ogrendim ertesi gun 62 bikacgun sonra 8900 lerde.ama cok sukur skinti yok simdilik 12 haftalik olduk. Hatta onceki gebeligim ikizdi yine ikiz sandim ama tek
Esesli shinemom bizde ordan okuduğumuz açıklamalara göre yorum yapıyoruz. Tabi telaşe etme ama en iyisini doktor bilir bide doktora sor. Artış herkeste aynı şeyi olmuyor. Yengeminde öyle artmıştı. Ben ilk öğrendiğimde 54 dü iki gün sonra 248 iki gün sonra da 1387. Hatta yengem senin ki ikizdir. Benim 11 den 44 de çıkmıştı dedi
shinemom Esesli nasıl rahatladım suan cok psikolojm bozulmuştu kendmi yeni toparlamstm smdi tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum umarm dediğin gibi olur 😍
shinemom Bahar46 Sisi Ayseguldnzmstk SevimnurBaaran Ayse13 Melike2305 Esesli Kızlar sorun yok kese gözüktü ve sağlıklı dedi😍 1-2 haftaya kalp atışlarını görcez hepinize cokk teşekkür ederiimmm
shinemom uras iki kat normal oluyormuş. Simdi doktordan cıktım mol gebelik veya ikiz gebelik olabilirmiş. Salı günü bakıcak ultrasonla😏
uras shinemom ikiz olabilir o zaman canim sen iyi olanı düşün 😊 Allahın izniyle de öyledir insallah merak etme
Ayse13 İlk kan tahlilimde 570 çıkmıştı 2 gün sonra 2117 olmuş 4 kat benimkidr hemen hemen doktor güzel yükselmiş değer demişti önemli bir şey değil galiba
Emine55 Ayse13 benimde senin gibi yükselmişti hatta 2500 lerdeydi 2 günde artışı böyle olmuştu ikizden şüphelendi ama yokmuş😂😂😂