pyrzmom Arkadaslar yarın insülin iğnesi yapıcam sabah ama nasıl yapsam nerden yapsam bilemedim acıtıyor mu acaba
ozg96 Kullanmıyorum ama acıtmıo iğnesi hissedilmio bi yakınım da gördüm nasıl kullanıldığını söylesem yanlışda anlayabilirsnz en iyisi lütfen doktorunuza danışın size en iyi şekilde öğretir