Tubabyk devlette mi dogum yapti ? Nasil boyle bir şeye izin verir bir doktor inceleme yapılmıyor mu ? Ablaniz söylememiş mi ? Durumunu cok zorlanmıştır ya hemde bebeği riske atmislar illa herkes normal doğurmak zorunda degil ki ya bu algıyı anlamak mumkun degil kadinlar resmen patlıyor bebekler nefessiz kaliyor ama yine normal dogum 😑