[silindi] 2-6 yaş arası tavsiye edilmiyor aslında. Yenidoğan için duymadım öyle bişey. Yaptıran arkadaşlarım da çok memnun kalıp tavsiye etmişlerdi.çabuk iyileşiyor anlamıyor bile diyorlardı. Gerçekten de öyleymiş. Sadece sık alt değiştiriliyor ve kremi var o sürülüyor. Bugün 4. günümüz ve %90 bir iyileşme var.