kızlar 2 aylık hamileyim ve son derece yüksek mide bulantım vardı doktorum onun için ilaç yazdı onu kullanıyorum ve bi yandan da üzülüyorum doktoruma güveniyorum tabikide ama annelik içgüdüsü galiba sormak istedim herhangi bi şekilde bebeğimi etkilermi dayanmam gerektiği bazen kafamı karıştırıyor bide sizlere sormak istedim🙇♀️👼👼🤰