GKBR2 26 🌸 ama artık daha da heyecanlıyım.. sanki her an bişeyler olacakmış gibi en ufak sancıda acaba diyorum 😀🙈🤦🏼♀️
Leyla9292 Ozgebudak son 52 diyor uygulma fakat sezeryan olacam son 40 geçsin hayırlısı ile bu mide yanması uykusuzluk öldürdü beni.
Senemufuk Ozgebudak aminnn bizde son 79 allaha şükürrr ama çok heyecanlıyoz ve daha bebeğe pek bişey almadıkk😂🤦🏻♀️
Neslihansss Ozgebudak bende nasıl heyecanlıydım bugunee kadarrr catı muanesnden korktum normal dogumdanda korkuyorum 😞 son 10 günüm kaldı suan nasıl sancım var erkende gelebılır ama benm psıkolojm alt üst şuan Allah kurtarsın hepımızıı🙏🏻🙏🏻🙏🏻