duyguu21 ben gittimm suwen mağazasından aldım kadın çok iyi pazarlamacıydı dükkanı sattı bana yok emzirme sütyeni yok lohusa kilodu emzirme atleti derken kartımın limiti yetmedi üstüne cebimden verdim 😃😅 ahahah baya hala aklımda içime dert oldu. Ama şunu söyleyebilirim beden kalıba göre çok değişiyor bir lohusalık takımı s aldım sabahlığını M . İki tane gecelik aldım L sabahlıkları da L . Beden denemeden net anlaşılmıyor kalıp çok fark ediyor