Davud_moms canım ben de yabancı uyruklu özel sigortalıyım yapman gereken şu: bulunduğun bölgede ki ilçe sağlık müdürlüğüne gidip (kimliğin ve varsa pasaportunu da al) bana en yakın sağlık ocağına kaydımı yaptırmak istiyorum diyeceksin. Bu işlemler ücretsiz. Seni en yakın sağlık ocağına kaydedecekler hangi doktora kayıt ettiklerini de sor. Sonra mümkün olan en kısa zamanda sağlık ocağına git ve doktoruna bağlı olan ebeyi öğren onunla görüş gebe olduğunu söyle o seni sisteme kaydedecek ve bu zamana kadar nerdeydin diye de azarlayabilir. Ondan sonra eben sana gerekli herşeyi anlatacak numaranı alacak ve gerekli zamanlarda arayıp çağıracak. Aşı için az zamanın var bu işlemleri yapmak için geç kalma. Bir sağlıkçı olaral bu aşıyo olmanı öneririm.