Htcglgnaksy Leylus ben yaptırmıştım bi sorun olmadı kuaförünün yada kendin alacaksan ortamın temiz olduğundan eminsen sıkıntı yok yani 22. Haftadayız hala yaptırıyorum ben
Ozgesn Hiç korkmayın ben ilk gebeliğimde de hep agdaya gittim . Suan ikinci gebeliğim 12+2 yim yine gidiyorum sadece kuaförünüze hamile olduğunuzu belirtin ona göre davransın sorun yaşamazsınız ve bir de malzemelerin temiz olmasına özen göstersin. Enfeksiyon vs olmasın 🥰