Semooshh Karnım çok yukarıda değildi benim, sanki uzanırken falan nefesim kesiliyor gibi oluyordu, ama bu aralar rahatım inmiş gibi eşimde dedi sanki aşağıda duruyor diye doktor dermiydi acaba kanala inmiş diye dün, gittim bişey demedi 😂 baş geliş Bayadır 36+6ym
Kivilipastaa 36 haftalığım bana da karnın aşagılanmış diyolar korkmak istemiyorum ama erken mi gelicek Doğum mu kolay olucak anlayamadım 🤷♀️
Kivilipastaa Genc_anne_adayi yok kötü degil de kuzum ne bileyim ya ben hala bu haftada dogsa bişey olucak diye korkuyorum 🤦♀️Sertleşmeler felan da sıklaşmaya başladı ben Doğumdan mı korkuyorum bilmiyorum 🤷♀️
Genc_anne_adayi Kivilipastaa hiç korkma canım benim benim de ilk gebeligim ama kendimi psikolojik olarak rahat tutuyorum etrafı aldrmyorum kimseyi duymuyorum Rabbim büyük hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Nalannnnnnnnnn Glydn benim bugun 1 de nisanım geldi kalktım bir enerji ile bütün evi sildim süpürdum aksam.ustude karnim.biranda düştü ve göğüs altımda buyuk bir boşluk oluştu sanirim.dogumum yaklasiyor hasteneye gitmedim suyum.gelirse gideceğim 😊
Iremgokce Nalannnnnnnnnn internette bebeğin aşağı inmesi için haraketler varmış canım bir bak istersen vede eğer doktorun normal doğumu destekleyen biriyse bence doğuruluyo yukardada olsa tabiki zorlu bir süreç yakınlarda kuzenim doğurdu bebek çok yukardaydı çatalda yaklaşık 1 saat harcamıştır ..