Aselikram Kızlar gece ne zaman süt içsem sancı ve afedersiniz gaz yapıyor kendimi wc ye zor atıyorum aranızda böyle olan var mı ndn böyle oluyor Ya 😞
Nehirkaya25 Aselikram laktoz intoleransin bi nevi alerjin olabilir laktozsuz sut al ic canim daha kolay sindirirsin bende de oluyo. Ben acik sut alip kaynatiyorum iciyorum afedersin bende kabizlik yapiyo ama bebek icin katlaniyorum