Aysenur16 Merhabalar 37 haftalıgım 2. Sezeryanımı olucam ayak agrım var dedim doktora bana oksapar kan sulandırıcı verdi 1 hafta kullan dedi kullanan varmı ilk defa gördüm böyle birşeyi endişelendim biraz şimdiden herkese hayırlı geceler 🤭
Aysenur16 Evet benimde haftaya perşembe dogum olucak inşallah son anda verdi ona neden verdi bilginiz varmı
pyymamm Aysenur16 tam emin değilim gecmiş ZMan ama hap olarak kullanıyodu sonra bir hafta kadar iğne olarak kullandı sonra bıraktı o günlerde kasılmaları vs oluyodu