Oylumgcmn 6 aylık oldum ben de hala ımom kullanıyorum canım ilk üç ay folik asit te kullandım imomla birlikte.Demir ilacımda da vitaminlerimde de hepsinde folik asit var yediklerimizde de var o ilaçların içindeki folik asit yok denecek kadar az.Hatta ben kabak çekirdeği yiyorum folik asit var içinde diye.Endişeni anlıyorum tabi ki ama bu ilaçları bize doktorlar yazarken içeriklerini bilerek veriyorlar merak etme doktoruna güven 🙏☺️ Kardeşim de doktor ben her kullandığımı ona yolluyorum hatta imomda balık yağı var kardeşim dedi içindeki miktar çok az pek bi işe yaramaz bol bol balık tüket diye.Hamileliğin ilerleyen dönemlerinde de folik asidi az miktarda gün içinde Alman lazım zaten ayrıca folik asitin fazlası vücuttan atılıyor gün sonunda idrarla.Depolanan bişey değil bebeğin beyin gelişimi ilk üç ayda tamamlandığı için doktorlar üç aydan sonra kullansan da işe yaramaz diye bıraktırıyor korkma sakın 🙏❤️❤️☺️