Demirleblebi Sevgili anneler, mecburi sezaryen ile doğum yapacağım. Ben sezaryen olacağım için çatı muayenesi yapılmaz hatta açıklık varmı yokmu diye bile bakılmaz diye tahmin ediyordum. Ama gebelik okulundaki ebe çatı muayenesi doğum anne sağlığı için en önemli parametre sezaryen dahi olsa çatı muayenesi yapılır dedi. Sezaryen tecrübesi olan anneler size yapılmışmıydı? Çatı muayenesi için burada hep kötü şeyler okuduğum için korktum açıkcası. Aynı normal doğum yapacaklara yapılan gibi ayrıntılı ve acılı mıydı?
Gldane Demirleblebi valla ben keyfi sezeryan yaptım bana 37. Haftada bakılmıştı sadece 39. Haftamda kendi isteğimle sezeryan oldum ama bakılmadı yani zorunlu sezeryan da niye bakılsın ki anne bebeğin sağlığı demek ki sezeryan a el verişliyse hele ki
burcuisik12 Demirleblebi catı muanesi okadar da abartıldığı kadar acılı agrı lı degil ama sen sezeryan olucak sın gerek yok bence hem baksalar bile okadsr detaylı bakılmaz bence zaten 5 sanıye bile surmüyo
Kader91 Demirleblebi yani ben 38+5 oldum 4 haftadır her gittiğimde çatı muayenesi yapıyor doktorum öyle korkulacak birşey yok kendini serbest bırakıp derin nefes alıyorsun 10 15 saniyelik bir olay kendinizi rahatlatın biraz
nazli0652 Bende ilk evladimi seseryanla dunyaya getirdim ozaman bakilmisti cati muayenesi bir nevi dogumun baslayip baslamadigini kontrol etmek icin yapiliyor aciklik varsa dogum baslamis anlaminda suan ikinciye hamileyim geçenlerde bi agrim oldu ve acile gittim alttan muayene ettiler yine ilk sezeryan ikincide oyle olacak ama yinede aciklik kontrolu için yapiyorlar
A_S_K Demirleblebi ben zorunlu sezeryan oldum 38+2de makat durus oldugu icin ilk dogumumdu bakilmadi :)