Sudeee Bsr-shn123 cok tehlıkeli işler yapmamak lazım agır kaldırmak uzanmak tehlıkeli..temizlik hwrzaman yapılır ama bebek herzaman gelmez..
Siracin_annesi Doktor bana çamaşır suyu ciften uzak dur bebegın ciğerinin geliştiği haftalardasın dedi. Ama temizlik yapmadan olmuyor tabi. Arap sabunu, prille yapmaya çalışıyorum ne yaparsam. Cifin pembe kapaklısına canım gidiyor evin heryeri o koksun istiyorum ona aşeriyorum sankı ama malesef kullanamıycaz doğuma kadar.
bulut955 Siracin_annesi bende de temizlik takıntısı basladı her zamankinfen daha cok. Birde çamasır suyu koklamaktan acaip keyif almaya basladım ama tabi koklamıyorun öyle canım temizlik kokusu çekiyor resmen ya
Nemoanne Hamileyken neyse bebek doğunca asıl temizlik zor oluyor. Vakit bulamıyorsun,bulsan cam,kapı açılmıyor,her temizlik malzemesi kullanılmıyor tehlikeli.. Zaten ilk aylar boşluk buluncaya uyusam dinlesem mi, temizlik mi yapsam, yemek mi yapsam diye geçiyor zaman..Bu çocuğa tek bakan ve bırakacak kimsesi olmayanlar için geçerli özellikle tabi