busraisler
Dün doktor kontrolum vardı 31+6 haftalık gebeyim nstye bağlandım sancım çıktı serum takıldı serumdan snra sancım biraz daha arttı yatırcam seni 1 gece hastanede ilaç tedavisi uygulucam dedi sabaha kadar 3 saat arayla nst çekildi ilaç verildi sabah kadar belirli saatlerle 2 tanede iğne yapıldı sabah son nstde sancım düştü taburcu etti ilaç yazdı fitil verdi sancın olursa geçmeyen direk doğumhaneye gel dedi sizce ilaçlar işe yararmı hiç olmazsa 38 haftayı tamamlayabilirmiyim acaba ben sancı normalde dinlenirken hissetmiyorum ama ayakta çok kalıp yol yürürsem karnım taş gibi oluyo bu nerdeyse 5. 6.ayımdan beri var