Zeynepmom yok canım ne zararı olacak. Gebelikte önerilen zaten az ve sık yemektir. İçin rahat etmiyorsa bi diyetisyene git , gebe beslenmesi hakkında bilgi al. Birde çok uzun süre aç kalma ,dışarı çıktığında yanında şeker veya tatlı birşeyler bulundur.