5398123 Meraba kizlar bugün 35. Haftama girdim kızım olucak Allah izin verirse 🥰 ve bugün çok ağrım var kasıklarda ve rahimde sizler ne durumda siniz aynı durumda olanlar varmi?
Havva1212 5398123 canim bnde 35. Haftadym arada adet sancısından daha hafif sancı lar oluyor ve kasılmalar. Nst de 2 tane düzensiz kasılmam çıktı. Doktorum bu haftalar normal dedi
Duuyguum 34/5 im bende canm bugünlerde bende de şiddetli olmasa da hafif hissettiğim ağrı mı sancı mı bilmiyorum tuhaf birşeyler oluyor bide afedersin ishalim sende var mı böyle bişe
5398123 Havva1212 hayırlı si bakalm ewet kasılmalar bnde de oluo ya doktor bu zamanda olan kasılmalar a kasik bel ağrılarına banada normal dio
Gmz11 Rahim sancıları neden bende de olmaya başladı insanın canını yakıyor . Erken doğum belirtisi mi acaba
Evrem1 35+5 haftaligim bende. Sirt agrisi,karin sertlesmesi, kasik batmasi herseyden var 😕 her hafta birsey daha ekleniyor hazirlikli olun :(
5398123 Evrem1 Allah yardımcımiz olsun canm bı avazda kurtulalm inşallah 😊aynı sıkıntılar bnde de var aşırı bel ağrısı çekiyorum