Merhaba kızlar biraz önce kontrolden geldim 12+4 günlüğüz ikili tarama testimiz yapıldı yaklaşık 10 gün sonra sonuçlarımız çıkacak hayırlısıyla 🙏 düşük tehlikemizi atlattık çok şükür , doktorumuz %80 erkek dedi. ❤ Sağlıcakla doğsun başka hiç bişey istemiyoruz 😊 sizde durumlar nasıl , bebişlerinin cinsiyetini öğreneniniz var mı 😊