Duyguksyy 16+6 dayız cinsiyet söyleyecekti doktor istemedim eşimle gelince öğrenelim diye eşimde Aralık'ta gelecek ama yinede tahminleri almak istiyorum kızlar https://eksiup.com/p/2i287844mqji
Duyguksyy Suna_Aysal teşekkür ederim doktorum ilk hamilelikmi dedi evet dedim ilk çocuğa göre şanslı annesin dedi ip ucu olarak ama anlamadim ip ucunu çözemiyorum
ariyaliyya Duyguksyy canım ben ilk çoçuğum kız benim doktorumda cinsiyet söylemeden onu bana söylemişti şanşslı annesin dedi falan kontrolde kız diyince ben de kız olduğu içinmi şansşıyım dedim evet sana yardım eder dedi🤷🏻♀️🙂