Cerenim cnm hiç korkma benimde 3 ayı ayitlattıktan sonra Kanamam kahverengi renkte olmuştu. Dediğin GB plasenta rahim ağzı bebiş iyi durumda demişti doktorum. Progestan fitil verdi şükür 30.haftamdayım. 2 kere yasadım mg ını artırdı. Kanamam old zMn Dr a muhakkak git. Allahın izniyle hiçbir şey olmaz ben de yaşadım