Esesennn Bulut çok güzel isim aslında neden mırın kırın ediyor ki eşin eşimin yerinde olsa ne derdi acaba hep yabancı isim koydum çocuklarıma ilk kızım Armina Hera doğacak olan Leyal Dora oğlumda bir türkçe isim kullandım cihan ismi çok hoşuma giderdi hatta eşimle şakasınıda yapmıştık bak oğluma türkçe isim koydum hakkın bitti falan diye🤣🤣