Cagla22
38+2 kızlar Cuma günü 8 Kasım sezeryanım var sabah 9 da. Koca 9 ay geçti ama son 1 hafta 1 sene gibi geldi resmen 🤦♀️ Son hafta hiç zaman geçmiyor saatler duruyor sanki . Korku heyecan panik hepsi iç içe şuan. 26 yaşındaym o kadar farklı heyacanlar yaşadım ki hiç biri böyle değişik değildi. Bu arada önceden sezeryan olanlar bilgi verebilir mi biraz kızlar ne yapmalym? Annem yanım da olacak gerçi ama . Bide hastane çantasına ekleyecek bŞka bir şey var mı diye düşünüyorum 🥰🤔