Nazzz1310
Bir ay önce hamileyken üç aylık bebeğimi kaybettım açıkcası bebekde kafa tası gelişmemişti ve doktorlar ilaclarla falan düşük yaptırdılar ve doktor bana üç ay korun dedi folikasit eksikliğinden oluyor dedı en yüksek dozda folikasit kullan dedı bukadar ve ben merak ediyorum başına böyle bişe gelen varmı sonrasında ne yaptılar başka bi doktor herhangi bişe yaptımu yoksa bitek folikasitmi kullandınız lütfen bilgisi olan yazabilirmi