Serkhanife
Bende 11+1 haftalığım canım hamileliğimin başından beri bendede hiç bulantı olmadı halada hiç bulantım olmuyor çok şükür bende senin gibi kendimi hamile gibi hissetmiyorum hiç bir belirti rahatsızlık yaşamadığım için. Ama emin ol biz çok şanslıyız bence bulantısı çok olan arkadaşlarım var hiç bişey yiyemiyorlar çok zor bi durum yani. Bi sorun yoktur merak etme cnm