Mucizee96 Arkadaşlar merhaba ben 16 haftalik hamileyim ama magnezyum ilacı vermiş içemiyorum bir sakıncası olur mu bebişime
Balimkiz Mucizee96 canım eğer suda eriyen aldıysan bende içemiyodum hap olanını yazdırdım onu içmektede zorlanıyorum ama en azından diğerinden daha iyi
Marinnn Mucizee96 icerken burnunu kapat burnunu acmadan ardindan kuru uzum vs. Gibi seyler ye oyle ac burnunu kokusu geldigi icin kusturuyordur bende aylarca hep o sekilde icebildim kan ve vitamin ilaclarini
pyymamm Mucizee96 kasılmaların olmasın diye veriliyo soda içmeye bak günde. Ve ben magnorm tablet kullanıyorum suda eriyen asitsiz fanta gibi doktoruna belirt baska tavsiye etsin benim kuyruksokumum ağrırdı artık hiç ağrımaz oldu
Merve_278 Mucizee96 o zaman değiştir ilacını doktoruna söyle ama magnezyum ilacın kullanman önemli o yüzden ihmal etme
Deletedmom Mucizee96 magnezyum cok önemli ben hamileliğin boyunca içtigim halde magnezyum eksikliğinden elimden ameliyat olma aşamasına geldim damarların kanala sıkıştı