BeybininAnasi Kızlar 30.haftamda Mardin’e gitmek istiyoruz eşimle. Allaha şükür bugüne kadar hamileliğimde bir sıkıntı yaşamadım, uçakla gideceğiz ama emin olamadım. Çok görmek istediğim bir yer, eşim de bebekten sonra biraz zor gideriz diyor. Haftaya randevum var doktora soracağım ama siz olsanız ne yapardınız?
Deletedmom93 BeybininAnasi bence gitme cnm benim kuzenimde hamileydi ucakla mardine gitti daha dogumuna 1 bucuk ay falan vardi erkenn doğum yaptı ucaktan dolayi dogurduktan sonra git bence bebekle her ne kadar zor olsada bende 32 haftalik hamileyim gitmek istiyorum ama gidemem orasi benim memlektim bu arada cok guzel bi yer ama bence hamileyken yolculuk yapma😇😇
BeybininAnasi gozdeak aaa ciddi misin bak bu süper oldu 😂 tamam gelmiyoruz, baharda bebemizle geliriz inşallah 😍
gozdeak BeybininAnasi aynen canım ama çok bahara da bırakmayın buranın baharı erken başlıyor sıcak oluyor çok Nisan da gelin en güzel Nisan da gezilir Mardin ☺️ Urfa da yakın araç kiralar balıklıgöle de geçersiniz
nilaylaylaylay Mardin’den sevgiler havalar limoni şekerim burda . Mardin’e gelinecek en ideal zaman nisan-Mayıs. Eylül -ekim başı. Şimdi ölü buralar .
gozdeak zelis63 havasında da bi sıkkınlık var tabii ama pek bi tadı yok Mardinin insanlar gergin huzursuz güvensiz bi ortam var şu aralar öyle söylim hemde gezilecek hava yok en ideal Nisan ☺️
zelis63 gozdeak doğru durumları biraz takip ediyorum insanların hakları gasp ediliyor çok normal huzurun olmaması herşey iyi olur umarım kısa sürede 🙏
BeybininAnasi casper12 ya evet aslında o sıkıntı olmaz ama gezme konusunda sıkıntı olur mu diye düşündüm. Eh oraya gitmişken oraya da gidelim burayı da görelim diye epey gezeriz, ben zaten şimdiden çabuk yoruluyorum (21.hafta) :(
BeybininAnasi Deletedmom93 memleketini öyle merak ediyorum ki 😚 ama haklısın, bebekle zor olsa da yine de doğumdan sonraya bırakayım. Hiç riske atmaya gerek yok, epey uzun yol
yorumcuanneniz Deletedmom93 uçakla alakası olsa ilk ben doğurudum 34 te geldim mardinden bi sıkıntı olmadı
casper12 BeybininAnasi gezme konusunda haklısın canım cabuk yorulursun idrar sıkıntın da varsa zorlanırsın
Deletedmom93 Bencede canım riske gerek yok uçakla istanbuldan mardine 1 bucuk saat fazla degil aama hamilesin o riske gerek yok bebişini dusun onun sagligi daha onemli canimm
Deletedmom0065 BeybininAnasi benimde eşm mardin li çok merak ediyorum oralari bu yorumlar bana da faydali oldu 😁 bende 33+5 hamileyim Corlu ya gitmek istiyorum 2 saat falan otobusle acaba sikinti olur mu diye merak ediyodum