Kelebek36 allahın izniyle bisey olmaz canım o kadar çok kişi var ki bu aspirin iğne ikilisini kullanan ve bebeğine kavusan ins sende sağlıcakla kavuşursun bebisine aspirin 30lu haftalarda kesiliyor zaten fazla kullanımı bebeğin kalbinde sorun yaratıyormuş o yüzden biraktiriyirlar doktorlar sen gönlünü ferah tut bolca dua et