Kubraislekyay Kızlar yarın 6 haftalık oluyoruz fakat dünden beri baş ağrısıyla uyanıyorum ve geçmiyor gözlerime kadar ağrıları vuruyor benimdurumumda olanlar var mı nasıl geçer
Ozlemmmmm Kubraislekyay hamilelikte bas agrisi cogu kiside gorulebiliyor yaklasik bir aydir her gun ayni saatte basim agriyor migrenimde var tabi ilac kullanamadigimiz icin nane yagi onerenler var aktardan alip deneyebilirsin benim burnumda tikali oldugu icin ara ara burnumun ucuna vicks suruyorum biraz hafifliyo ama gecmiyo malesef
Kubraislekyay Ozlemmmmm henüz hiçbirşey denemedim ağrıları çekiyorum en son çare parol kullanabildiğimiz tek ilaç olarak o kadar ne kadar geçirir bilemiyorum nane yağını deniycem