merveeymeen Bu doktora giden varmi gidenler memnun musunuz dogum icin sevtap hanima gitmeyi düşünüyorum
merveeymeen Junemother evet 37 haftalik hamileyim doguma sevtap hocaya gitmeyi dusunuyorum yarin gorusmemiz var bakalim
Junemother merveeymeen Görüşlerinizi burdan paylaşırsanız sevinirim bir de şu anda kime gidiyorsunuz memnun değil misiniz?
merveeymeen Junemother devlet hastanesine gidiyordum kontrollerimi muayenelerimi orda oldum ama dogumu orda yapmak istemiyorum
Beyzak33 Çok başarılı ve tatlı bir doktordur,ilk bebeğimin kalbi durdu, mersinde yaşıyorum burda sebebini araştırmak istemedi doktorlar,3 düşükten sonra araştırırız dediler, arkadaşım da ankarada doğumunu Sevtap hanımda yapmıştı ve onu önerdi. Sevtap hanım gittiğimde benden hemen testler istedi ve kan pıhtılaşmam olduğu,hergün iğne vurulmam gerektiği ortaya çıktı. Şimdi 28 haftalık hamileyim ve rahatsızlığım tespit edilmeseydi bu bebeğimi de kaybedecektim. Ankarada yaşasam doğumu onda yapmayı çok isterdim. 2 yakın arkadaşım onda yaptılar, şu an hamile bir arkadaşım daha Sevtap hanıma gidiyor, tavsiye ederim ben ☺️
Kbra7777 benim de bi arkadaşım gitti şimidede ablası gidiyormuş çok memnunlar beni bütçe olarak aşıyor ama imkanım olsa giderdim kadın riskli gebelik uzmanı prof hatta riskli bi durum olursa doğuma olmasada muanesine giderim aklımın ucunda :)