Miniksusamyolda Merhaba guzel hanımlar epidural sezeryan yapanlar nasıl gecti Ağrı sancı durumu nasıldı baş agriniz oldu mu tavsiye eder misiniz . Belden yapılan iğne acıtıyor mi falan filan :) anlatır misiniz lutfen 🥰 tesekkurler
pelen Ben 4 sene önce oldum ama belden yapılan iğneden çok korkuyordum ama yapanlar şansıma beni çok rahatlattılar konuşmalarıyla ve gerçekten de hissetmedim desem yeridir .. Normal kolunuzdan iğne vuruluyormuşdan daha az bi batmaydı benimki .. Sonrası ilk ayağa kalkmada Tabiki sancın oluyor ameliyat sonuçta ama 1-2 gün sürmüştü benim 10 gün süren de var sanırım kişiden kişiye değişiyor Baş ağrım da çok olmadı bi defa ağrı kesici aldım o kadar