Sakura-chan Derya21d doğmadıysa reflüsü yoksa ne yapacaksın reflü yatağını . Sonuçta reflüsü yoksa düz zeminde omurga gelişimi için yatması lazım . Ne amaçla alacağınızı anlamadım
Derya21d Sakura-chan garantici bir insanım bebeğimin de rahat etmesini isterim deneyimli arkadaşlardan Bilgi almak istedim bu amaçla paylaştım..
Filiz_ E-bebekte ikisi bi arada olan var. Kararsız kalanlara ikisini bir almaktansa bunu tavsiye ederim https://www.e-bebek.com/sevi-bebe-anne-yani-bebek-reflu-yatagi-p-sev-273
BirVeraAnnesi35 Derya21d canım kesinlikle reflü yatağı diyorum doğum yapalı 5 gün oldu okadar işime yaradı ki kusma anında... birde yan yatırıyoruz bence bebek için daha faydalı
Mrv21 Cigdem07 cam bende reflü yatagı aldm içinde bir poşet şeklinde kiraz tanecikleri gibi bişiy vardı onu nasıl kullancam bilgin var mı bebek uyurken yanına mı veriliyor pek anlamadm ben onu 🙄
Cigdem07 Mrv21 Kuzum bende ondan yok ama şöyle biliyorum onu karnına koyuyorsun bebeğin kiraz çekirdeği gaz yapmıyormuş.
tubizm Derya21d kesinlikle reflu yatagi cunku daha islevsel. e bebekte sevibebenin reflu yatagini onerdiler onu aldim. cok da tatli. babynest gibi
BeybininAnasi Arkadaşlar peki babynest alsak altına reflü yatağı koysak olur mu? Babynestleri çok beğeniyorum, reflü yataklarının da gerekli olduğunu düşünüyorum. E bebekteki de biraz küçükmüş anladığım kadarıyla.
Mrv21 BeybininAnasi ikiis biraz fazla olur gibime geliyor zaten baybnest şeklinde reflü yatakları var ben ondan aldım