yagmuranne Selam kızlar BİM’in 15indeki katalogunda baya bebek ürünleri geliyor sizce oradaki burun aspiratörü iyi mi? Bi de buhar makinesi ve yenidoğan için reflü yatağı şartmı tecrübelilerden fikir istiyorum hepinize hayırlı doğumlar 🙏🏻❣️
Cigdem07 yagmuranne Canım reflü yatağını babynest olarak kullanabiliyorsun mesela sen salondayken yanında yatırabilirsin yanda dönmemesi icin korumaları felan var :) ben e bebekten almıştım şimdi bime gelmiş tavsiye ederim.
Real yagmuranne asprator görsel varmı .aslında çok basit mantık ben kullandım bı bakayım benimki gibiyse doğumunda kısa denk geliyorsa asprator mutlaka al.digerleri gereksiz bence.
Esesennn oznurckose play storedan aktüel ürünler kataloğu indir canım. Her marketi ordan takip ediyorum ben
Selinsu Ay bebek yorgan yastigi falanda varmis küvette varmis onlara bi bakicam aspiratoru alirim kesin😄
Cigdem07 yagmuranne Buhar makinasını evinde klima varsa kullanman en mantıklısı ama evinde dogalgaz varsa hiç gerek yok canım 👍🏻 Benim evimde klima var o yüzden aldım e bebekten. 150 tl almıştım ben burdaki fiyatı daha iyi tabikide yine sen bilirsin 😊