Irem_Arsln benimde öyle olmuştu toplandı karnım sertlesti 22 haftalıkken acile gittim karin ağrısıyla sancı çıkmadı kanamamda yoktu o yüzden korkulack bisey yoktu serum taktılar ağrı kesici sonra idrarda enfeksiyon cıktı karnimda ki toplanma sertlesme de geçti bebek aşağıya inmiş gibi agrım oluyordu ama bu haftalar da böyle sanırım