Hacer_ikiz_gebe Kızlar ben hamileliğimin başından beri proluton iğne ve progestan kullanıyorum tansiyonum 9/6 10/6 falan cıkıyodu. Geçen hafta kan ilacı (gyno ferro sanol) ve dodex b12 iğnesine başlattı doktorum tansiyon 8/6 8/5 falan cıktı iki keredir doktor progestan prolutondan dedi ama içim rahatsız yaşayan var mı? Normal mi sizce?
Tosuncuk24 Hacer_ikiz_gebe gayet normal tansiyonun benim hep 8 / 5 hamileliğim den itibaren ,sıkıntı yaşamıyorsan sakıncası yok tabiki
gzm_42 Hacer_ikiz_gebe benim tansiyonumda sizi ki gibi ama normal bence doktorum tansiyon yüksekliği kötü tansiyon cıkmaktansa düşük olması iyi dedi
Azramemre Hacer_ikiz_gebe hiç sakıncası yok alsine iyi yükseklik iyi degil benim hep düsük fenalık falan geçiryorum ayrandı cubuk kıraker falan yiyip düzeltiyorum su bol bol iç ayaklarını yüksege koy düsünce korkma hiç. 8 aydır ben idare ediyorum düşükle
Vera18 Benimde hep 8.6 8.5 bazen daha da düşüyor. Uzun süre aç kalmamak, çok yorulmamak, ani hareket yapmamak lazım 😊