Bir arkadaşımda da detaylıda kalpte parlaklık çıkmıştı bebeği gayet sağlıklı doğdu.bu durum tek başına down teşhisi konması için bir sebep değil.benim 10. Haftamda doktor ensesi kalın down sendromu yüksek olasılık nifty test yaptıralım demişti.15 gün ağladım burnumdan geldi.sonuç başka doktora gittim Rabbime bin şükür bir sorun çıkmadı.bu testlerden bazı doktorların anlaşması oluyor.kalbini bozma Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz