cagla34 Ayka2323 Gecen hafta keseyi gordum canım fakat ara ara kasik ve bel agrim var Senin nasil kesen gözüktü mü ağrı varmı
Masal6161 5+2 cok şükür ağrı felan olmadı kızlar 1 kere istifra ettim cok kötuydum gecti bende ki belirti böyle haftaya inşallah kalp atışı kese görmeye gidicez
Ayka2323 Benimde kese dün göründü çok şükür ama küçük dedi haftaya p.tesi tekrar gidicem acaba kalp atışınıda duyarmıyız haftaya p.tesi
Esra_aciyan Belizkamer büyük ihtimalle 6+5 yada 7 haftada duyulur. Bana doktorum öyle dedi haftaya cuma gidicem.