Ayka2323 bende 1.5 senelik evliyim 2 kaybım var benimde ve genetiklerde de birşey çıkmadı. Eşimde de bende de bir sorun yok. Haziran ayında kürtaj oldum 6 ay olacak bu ay ama hala olmadı. Doktorum ocağa kadar süre verdi ve aşılama önerecek Yüksel ihtimal öyle söyledi. Eşimde aşılamayı kabul etmiyor ne yapacağımı bilemez haldeyim. Bende mi araştırsam acaba.