Kızlar öncelikle tüm anne adaylarına Evlatlarını sağsalim kucaklarına almalarını temenni ediyorum ❤🙏🏼
Benim bebeğimin kalbi 27 ocakta durdu 1 şubatta düşük ilacıyla birlikte düşükle karışık kürtaj oldum.
Sorum şu ; 38 gün oldu Ve ben hala regl olamadım🤦🏽♀️ Aranızda tecrübeli arkadaşlardan Öner’i bilgi rica ediyorum sizce doktora gitmeli miyim ?