Zlmdemir Benim suyum azaldığından hastaneye yatışım yapıldı sancı yok açılma 1-2 cm sürekli bebeği takipdelerdi. o gece annemden suya koymasını istedim (soğuk suya koyduk biz sıcak ılık suyamı konmalı bilmiyorum) ot iyice açılmışdı 2. gecemde sabaha karşı nişanım ardından suyum geldi benim sabah 10 gibi sancılarım başladı artık doğum sancıları olduğu belliydi suyunu içtim ben ara ara birer ikişer yudum (suyun hepsini bitirmedim) dualar fatiha ihlas falan okuduk ayet el kürsi bide kendim abese suresinin 20. ayetini çok okudum sürekli sancı geldikçe (SÜMMES SEBİLA YESSERAHU.) 4 saatte geldi 14:11 de kucağımdaydı. fayda göreceğinize Allahdan inanarak yapın faydasını gördüğüme inanıyorum inşaallah sizde göreceksiniz ☺️