Yello hamile belirtilerin varsa içme zaten. Ben adetime 1 hafta kala içmeyi bırakıyordum, adet günlerimde günde 1 kere, adetim bittikten sonra günde iki kere, sabah ve akşam bir bardak içiyordum. Hiç aksatmadan, düzenli olarak öyle içtim, etkisini gördüm. Yani düzensiz içersen bir etkisini görmezsin. Adet gününü bekle, adet olursan içmeye başla günde bir kere, adetin bitince iki kere sabah akşam iç. Bir sonrakı adet gününe 1 hafta kala içmeyi bırak.