ftmk ben 9 oldum aşırı kusuyorum içmezsem. Prillam Dr içiliyorum gece yatmadan iki tane bir de kahvaltıdan sonra bi tane içiyorum. Anca kusmam böyle duruyor mide bulantım geçmiyor.. o haftada kesilmesini Ümit ediyorum. Doktorum hep kusar da bişey yiyemezsen gel serum takalım dedi